Yo

Yo
*..PriNceSs..*

miércoles, 16 de enero de 2008

Una mañana que parecia de lo mas normal pero...


UoOo! Quan d temps sense pasarme XD
Deu meu... he abandonat el meu blog XD
Pos ree.. Stic aqui xQ e comentat a un amic XD
i ja que estava... pos mira...
he pensat d posar unes cu
antes de les meves parides mentals XD
Pos ueno... akesta foto es dels anecs que vam aconseguir la Cris i io akst diumenge ^^ ueno.. xpliko axins x sobre... xktinc ga
nes XD
ps uenoo... vam nar al cinema de Cornella bastanta gent xD ii ueno...avans d re van fer un "DDR" (se suposa k era DDR XD xo no o era aksta makina)
dspres ia vem nar a veure le film du Hallowe
en el origen... un fastig d peli... no xQ sigui dolenta, sino xQ i avia masa sang UU
dpres vam tornar a nar al New Park i la Kris i io vam fer 8 partides al AirHokey x conseg
uir els anecs d pelutx ^^
i ueno..
tmb em vai fer una partida al Sega Rally (H) m'ncanten els cotxes (H)
dapres n el mCdonall's am el posits XD a lo d: "xikiprecios " jajaja a fora al carrer sesio
d fotos i castellets XD
i ueno.. axo XD vai arribar a
casa a les 10.40 XD nrealitat staba al meu portal a les 10 ... xo es el k te nar am el noviu XD
n resum... m'o vaig pasar genial (treien akells momnts k em vai ratllar[emparanoiar])
i ueno... Ton si ho llegeixes ps k sapigues k today el Leo a surtit dl insti i a vingut al meu ^^ ainss k feliç soc am akst noi ^^
ara posu una fotu k surtim ell i io ^^ k ma fa iluuu =D

Leo t'stimu multisim, ja ho saps ^^ soc molt feliç al teu costat.

...Creemos nuestro cuento de hadas sin fin, tu y yo juntos...*

*-_.](01/11/07)[._-*

No hay comentarios: